Monday 28 October 2013

ape citer? ce citer2

assalamualaikum... lame betul aku dah x update blog...
biase la sebok dengan belajar... tapi ape2 hal post kene update!!
nak cakap pasal ape erk??... haa!! bertemankan maggie big curry 5 packet aku dah dapat idea...
semi final sarawak lawan pahang... siape tau ade konflik (bukan corn flakes!) di sebalik peminat2 kedua2 fans... dari ape yg aku siasat(pandangan aku) seorang penyokong pahang... gambar dulu ade tp dh kene delete... dalam gambar tu ada kata-kata yang menghina team sarawak... aku rasa x perlu la nak menhina team lawan... cuba korang bayangkan... team yang korang sokong dihina... marah tak? sakit hati tak? lagi-lagi kalau melibatkan negeri kelahiran sendiri... kepada sarawak fans saya faham perasaan anda... suatu masa dahulu kelantan pernah di maki2 tapi kita kena sabar... and... 3.11.2013 final untuk piala malaysia... kelantan lawan pahang... have a clean match, follow the rules, respect other player & fans...
 

No comments:

Post a Comment