Tuesday 12 November 2013

Love Is Pain?

      Cinta... apa itu cinta? kenapa rakan2 aku semuanya sakit sebab cinta? sebelum aku masuk kolej ramai member2 aku bercinta kat dalam hostel... tapi baru2 ni aku tengok ramai yang berpisah... ada yang dapat terima... ada yang tidak dapat nak terima pemergian kekasih dia... Ok aku pernah ber 'cople' tapi jodoh kami hanya beberapa bulan dia pergi berjumpa maha pencipta... siapa x sedih... tapi aku kena menahannya sebab Allah lebih menyayangi dia... dalam hati aku sekarang cuma ada cinta pada agama, keluarga, & rakan... mungkin aku ada aura negatif hinggakan orang sekeliling aku merana... sorry my friend.. aku tak bermaksud nak musnahkan hubungan korang dengan pasangan korang... please leave me alone... maybe aku ni tak boleh berkawan...

No comments:

Post a Comment